Monday, March 26, 2018

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز به نام هی

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز به نام هی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Ali Pishtaz Called Hey

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز به نام هی,دانلود آهنگ علی پیشتاز,دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز به نام هی

متن آهنگ هی علی پیشتاز

بیا دلمو دیوونه کن تو چشات راهشو میدونه چون

بیا که دلم آماده شد باهات بسازه آرامشو

چشمات حالمو میدونه همینه که این دیوونه دیوونه ترینه

ای با تو این روزا بهترینه و کی مثل ما روی زمینه

هی بگو دلم دوست داره منکه از خدامه

تا دل تو بامه دوباره هی بگو تو با منی دیگه

همیشه نزدیکی دلم تنهات نمیزاره

هی دوست دارم تو ول بدی خودتو سمتم دل بدی

در گوشم هی بگی زندگیم ملو درام لنگ رو بیت

موزیک دور و برم با اینکه حجم دورمن

میدونی که لاف استایلم پیکه آسم

یه ویت گراسم اونو دید پلاسم هی بگو دلم دوست داره

منکه از خدامه تا دل تو بامه دوباره هی بگو تو با منی دیگه

دلم تنهات نمیزاره هی دیوونه کن

تو چشات راهشو میدونه چون

بیا که دلم آماده شد باهات بسازه آرامشو

چشمات حالمو میدونه همینه که این

دیوونه دیوونه ترینه ای با تو این روزا بهترینه

با کی مثل ما روی این زمینه هی بگو دلم دوست داره

منکه از خدامه تا دل تو بامه دوباره هی بگو تو با منی دی

دستات به من حس خوب میده چشمات به من حس خوب میگه

صبح تا شب بیست و چاری منم و تو قفل همیم تو هم قطب منی

بی تو کل دنیا بدن و عمرا خندتو به یه دنیا ندم

خسته نمیشم حتی اگر با تو بزنم تا ته دنیاقدم

کند میشن قدامون وقتی میای تو بغلم اروم

با تو میشه فقط آسون این دنیا تا هست وصله نفسامون

زندگیم با تو تغییر کرده منه آرومو به چه تبدیل کرد

ببین تا کجا رفتیم که مرد واسه تو تغییر کرد

آخه قلبم همیشه به عشق تو می تپه

صدات برام اوج آرامشه نیمه ی گمشده ی منی

آخه قلبم همیشه به عشق تو می تپه

صدات برام اوج آرامشه نیمه ی گمشده ی منی

با اینکه میدونی مهمه غرورم همیشه سعی کردم

پای حرفام بمونم با اینکه میدونی حرفات به من بود

باز همه تلاشم پای دلت رفتن بود

آخه قلبم همیشه به عشق تو می تپه

صدات برام اوج آرامشه نیمه ی گمشده ی منی

آخه قلبم همیشه به عشق تو می تپه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز به نام هی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز به نام هی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ https://ift.tt/2pIVrOj

No comments:

Post a Comment