Tuesday, February 14, 2017

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه ی اتاق

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه ی اتاق با کیفیت اورجینال

Download New Song By Morteza Sarmadi Called Gosheye Otagh

ترانه: ایضا ملودی: مجتبی لطفی تنظیم: مجتبی لطفی

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه ی اتاق,دانلود آهنگ مرتضی سرمدی,دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه ی اتاق

متن آهنگ گوشه ی اتاق مرتضی سرمدی

یه گوشه توی اتاقم عکستو بغل میگیرم
واسه من سخته بدونت با خیال تو بمیرم
دل بریدی بی تفاوت مگه اشکامو ندیدی
من که زندگیمو باختم تو به آرزوت رسیدی
یه گوشه توی اتاقم عکستو بغل میگیرم
واسه من سخته بدونت با خیال تو بمیرم
دل بریدی بی تفاوت مگه اشکامو ندیدی
من که زندگیمو باختم تو به آرزوت رسیدی
آخه کی واست کی واست مثل من بود
بدیات همیشه خاطرم بود
رفتی و غم تو با دلم موند
بی تو خیلی تنهام
بدیات همیشه خاطرم بود
رفتی و غم تو با دلم موند
بی تو خیلی تنهام

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه ی اتاق روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه ی اتاق اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2lHzXAO

No comments:

Post a Comment