Tuesday, February 14, 2017

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام پریشون

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام پریشون با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mostafa Pashaei Called Parishoon

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام پریشون,دانلود آهنگ مصطفی پاشایی,دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام پریشون

متن آهنگ پریشون مصطفی پاشایی

میری عذابه منه آرزوی دیدن تو خواب منه

یادت دوباره نمیزاره فکرمو راحت

بی تو دنیا واسه من زندون تاریکه عشق من

یادت دوباره نمیزاره فکرمو راحت

نه به تو حسی ندادم که منو تنها بزاری پس بیا

دیوونگی بسه

از من دوری نکن دلم پریشونه

بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه

از من دوری نکن دلم پریشونه

بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه

****

بی تو دنیا واسه من زندونه تاریکه عشق من

یادت دوباره نمیزاره فکرمو راحت

وقتی که آدم تو دنیا عاشق نباشه میمیره

تا که محبت تو دلش جا شه

وقتی تو قلبت جای هیچ عشقی نباشه

میمیری تا که محبت تو دلت جا شه

از من دوری نکن دلم پریشونه

بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه

از من دوری نکن دلم پریشونه

بی تو خونه نگو بگو یه ویرونه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام پریشون روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام پریشون اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2lMJPpO

No comments:

Post a Comment