Monday, December 4, 2017

دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام نقاب

دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام نقاب با کیفیت اورجینال

Download New Song By Ali Raham Called Neghab

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام نقاب,دانلود آهنگ علی رهام,دانلود آهنگ جدید علی رهام

دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام نقاب

متن آهنگ نقاب علی رهام

هر چی بهت بگم بمون عین خیالتم نیست
اگه بری دق میکنم آخه دست خودم نیست
فکر و خیال رفتنت بد جور منو میده عذاب
حالا که از یادت میرم رو عکسمم بکش نقاب بکش نقاب بکش نقاب
دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام نقاب
بسمه آخه خدایا این ججور عذابیه
من تقاص چییو میدم اگه این تلافیه
آخ این رسمش نبود اینجوری تنها بمونم
رسیدم آخر خط هر چی کشیدم کافیه
دست خودم نیست اگه من بدجوری عاشقت شدم
نفرین به قلب تو لعنت به این دل من
واسه بدست آوردنت به آخر خط زسیدم
چشماتو رو بمن نبند دنیا از دستت میدم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام نقاب روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام نقاب اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2ko350V

No comments:

Post a Comment