Thursday, December 7, 2017

دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو به نام یه نفر مثل خودت

دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو به نام یه نفر مثل خودت با کیفیت اورجینال

Download New Song By Iman Nolove Called Ye Nafar Mesle Khodet

دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو به نام یه نفر مثل خودت,دانلود آهنگ ایمان نولاو,دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو

دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو به نام یه نفر مثل خودت

متن آهنگ یه نفر مثل خودت ایمان نولاو

یه نفر مثل خودت اگه تو زندگیت میاد
دیگه کارایی که بام کردی تلافی نمیخواد
یه نفر مثل خودت که شبیه حرفاش نی
که نتونی توی جمع راحت بگی
جز تو هیچکسی توی دنیاش نی
من هنوزم تک و تنهام توی دنیام
که میدونم همه آدما مثل همن
عاشق بودمو تو ندیدی و دل بریدی
چون میدونی همه آدما مثل همن
مثل همن
من که میدونم خنده داره اما بیقراره بازم دله من واسه تو عشقم دوباره
دست کیه حالا توی دستات کی جامو گرفته توی دنیات دلم تنگه حتی واسه بدی هات
من هنوز تک و تنهام توی دنیام
که میدونم همه آدما مثل همن
عاشق بودمو تو ندیدی و دل بریدی
چون میدونی همه آدما مثل همن
مثل همن
من هنوز تک و تنهام توی دنیام
که میدونم همه آدما مثل همن
عاشق بودمو تو ندیدی و دل بریدی
چون میدونی همه آدما مثل همن
مثل همن

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو به نام یه نفر مثل خودت روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو به نام یه نفر مثل خودت اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2kxw9Tq

No comments:

Post a Comment