Tuesday, February 27, 2018

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عشق محضه

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عشق محضه با کیفیت اورجینال

Download New Song By Siavash Ghamsari Called Eshghe Mahz

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عشق محضه,دانلود آهنگ سیاوش قمصری,دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عشق محضه

متن آهنگ عشق محضه سیاوش قمصری

هرچی تو قلبته آروم بگو تو گوش من
نمیخوام بپره عطر تو از آغوش من
منه دیوونه دلم پیشته هرجا برم
واسه عشقت کمه تا اون سر دنیا برم
نه دیگه نمیتونم بدون تو یه لحظه
دیگه نمیشه نمیخوام این عشقِ محضه
نباشی یه روزم دل تو دلم نیست
تورو نبینم کلافم دست خودم نیست
نه دیگه نمیتونم بدون تو یه لحظه
دیگه نمیشه نمیخوام این عشقِ محضه
نباشی یه روزم دل تو دلم نیست
تورو نبینم کلافم دست خودم نیستیه طرف قلب منو یه طرف چشای تو
داره میمیره دلم واسه خنده های تو
تو که میدونی چقدر نفسم میره برات
با تو میکوبه دلم آخه تو قلبمه جات
مگه غیر از خود تو دیگه چی داره دلم
تورو دوست داره دلم این شده کار دلم
نه دیگه نمیتونم بدون تو یه لحظه
دیگه نمیشه نمیخوام این عشقِ محضه
نباشی یه روزم دل تو دلم نیست
تورو نبینم کلافم دست خودم نیست
نه دیگه نمیتونم بدون تو یه لحظه
دیگه نمیشه نمیخوام این عشقِ محضه
نباشی یه روزم دل تو دلم نیست
تورو نبینم کلافم دست خودم نیست

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عشق محضه روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عشق محضه اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2ouexHq

No comments:

Post a Comment