Wednesday, February 28, 2018

دانلود آهنگ جدید جی جی ، سیجل و سامی لاو به نام برمیگردم

دانلود آهنگ جدید جی جی ، سیجل و سامی لاو به نام برمیگردم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Alireza JJ & Sijal Ft Sami Low Called Barmigardam

دانلود آهنگ جدید جی جی ، سیجل و سامی لاو به نام برمیگردم,دانلود آهنگ جی جی ، سیجل و سامی لاو,دانلود آهنگ جدید جی جی ، سیجل و سامی لاو

دانلود آهنگ جدید جی جی ، سیجل و سامی لاو به نام برمیگردم

متن آهنگ برمیگردم جی جی ، سیجل و سامی لاو

بزار برم هر جا که میخوام یه جا فقط تنها با لیوان
عزیز من دعوا نمیخوام آخر شب برمیگردم
تورو میخوام هر جا که باشم
اسیر دل حتی چشاتم
برو برگرد من لابلاشم
آخر شب برمیگردم

لب به لب لبهام رو لب هاته
آسمون شب هام روشن باته
ولی وقتی غر میزنی تو
عاشقونه اعصاب من قاطه
پس هنوز همونم
نمیخوام بشه پهلوت نمونم
ولی واسه ی پهلو هم بودن امشب باید پهلوت نمونم
بزار برم امشب یه ماه نی
نمیخوام بشه عشقم یه حالی
نمیرم پی شمشک و مالی
فقط دنبال عشقی و حالی
..س کلک زیاد انقد که بخواد تو مستند بیاد
رفیقام فقط یه لیوان عرق با یه شیواز وسط دو خطتم بیا
زندگی روی روتین نره
دعوا بشه فاط لوتی سرش
خوشگلم حرفای مردم .سشرن
توام برو بیب هرجا که میخوای
خوش بگذرون تهش باهام همینجاییم
نده این ماهو دعوا مرافه
رسما راه من با تو صافه
رابطه مثه شراب میمونه
مزش میاد وقتی که هوا میخوره
تکست آهنگ علیرضا جی جی و سیجل برمیگردم

بزار برم هر جا که میخوام یه جا فقط تنها با لیوان
عزیز من دعوا نمیخوام آخر شب برمیگردم
تورو میخوام هر جا که باشم
اسیر دل حتی چشاتم
برو برگرد من لابلاشم
آخر شب برمیگردم
برمیگردم
برمیگردم

آ.. آ..
گیر نمیدم گیر نده بهم
عشق نداره اینهمه لم
جوونی ام بدون میگذره سر
زود ما میشنویم هی
بیخیال .س خار این دنیا
یکی میره واسه چی بریم دنبالش
نمیخوام سخت بچسبم
اونا که میخوان بزار دست به دست شن
هرشب منو میگیره بغلش چون نمیشم زیگیل و هولش
.خمم نیست سیبیله بغلش بکشه چون میدونم میر.ینه فقط بهش
منم بهش میگم که بهترم هم از قبلیتو هم از بعدیتو
قرار نیستم عوض شم بی تو
نمیترسم من از تهدیدو
میدونم کار هر پسریه که پیگیر دافش باش دم به دقیقه
آبروشو ببره تو جمع بقیه ولی من میسپرم به دست خدا
تو این نسل جدا که از همدیگه میشیم سریع خسته مدام
تو هم بگو برو خوش بگذره
که دیگه هر روز صبح بهت نگه و غر بزنه
که
بزار برم هر جا که میخوام یه جا فقط تنها با لیوان
عزیزم من دعوا نمیخوام آخر شب برمیگردم
تورو میخوام هر جا که باشم
اسیر دل حتی چشاتم
برو برگرد من لابلاشم
آخر شب برمیگردم
برمیگردم
برمیگردم

میگی بزار راحت برم
اعتماد کن بهم با قلب سردت
میگم به تو اعتماد دارم به آدما نه
ولی به آدما نه
ولی به آدما نه
بگو زود برمیگردی
بزار راحت برم
اعتماد کن بهم با قلب سردت
میگم به تو اعتماد دارم به آدما نه
ولی به آدما نه
ولی به آدما نه
بگو زود برمیگردی
بگو زود برمیگردی

بزار برم هر جا که میخوام یه جا فقط تنها با لیوان
عزیزم من دعوا نمیخوام آخر شب برمیگردم
تورو میخوام هر جا که باشم
اسیر دل حتی چشاتم
برو برگرد من لابلاشم
آخر شب برمیگردم
برمیگردم
برمیگردم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید جی جی ، سیجل و سامی لاو به نام برمیگردم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید جی جی ، سیجل و سامی لاو به نام برمیگردم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2HUujTN

No comments:

Post a Comment