Sunday, August 21, 2016

دانلود آهنگ جدید مهران مستی به نام دیگه نمیشه

دانلود آهنگ جدید مهران مستی به نام دیگه نمیشه با کیفیت اورجینال
Download New Song By Mehran Masti Called I can not
ترانه : نوید قیاسی ملودی: آرمین موکری
دانلود آهنگ جدید مهران مستی به نام دیگه نمیشه,دانلود آهنگ مهران مستی,دانلود آهنگ جدید مهران مستی
با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ
بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید مهران مستی به نام دیگه نمیشه را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (مهران مستی) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ دیگه نمیشه برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند
با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهران مستی به نام دیگه نمیشه

متن آهنگ دیگه نمیشه مهران مستی

نه دیگه نمیشه بی تو یه لحظه سر کرد فاصله و مسافت کافیه دیگه برگرد
نگو نمیتونیم مثل سابق باشیم دوباره میتونیم دو تا عاشق باشیم
کی میگه گذشته از من و تو دیگه ما باید بمونیم کنار همدیگه
کنار همدیگه، کنار همدیگه، کنار همدیگه
هنوزم دوست دارم، هنوزم عاشق توام، هنوزم مال منی، مال خود خود توام
هنوزم دوست دارم، هنوزم عاشق توام، هنوزم مال منی، مال خود خود توام
من با تو میمونم روزای هر سالمو کنار تو میبینم خوشیه احوالمو
بگو میخوای بازم عشق تو من باشم بگو واسه قلبت همه ی دنیاشم
مگه کی تو دنیا واسه من میشه تو دنیا رو میخوامش البته پیش تو
البته پیش تو، البته پیش تو، البته پیش تو
هنوزم دوست دارم، هنوزم عاشق توام، هنوزم مال منی، مال خود خود توام
هنوزم دوست دارم، هنوزم عاشق توام، هنوزم مال منی، مال خود خود توام
آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهران مستی به نام دیگه نمیشه روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید
دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
منبع:
دانلود آهنگ جدید

No comments:

Post a Comment