Sunday, August 21, 2016

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام من عاشق توام

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام من عاشق توام با کیفیت اورجینال
Download New Song By Sina Shabankhani Called Man Asheghe Toam
ترانه : محمد کاظمی ملودی: بهنام کریمی
تنظیم ، میکس و مسترینگ: امیر حسین اکبرشاهی
دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام من عاشق توام,دانلود آهنگ سینا شعبانخانی,دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی
با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ
بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام من عاشق توام را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (سینا شعبانخانی) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ من عاشق توام برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند
با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام من عاشق توام

متن آهنگ من عاشق توام سینا شعبانخانی

خوبه که میشه با تو احساس عاشقی کرد
چشم من آسمون شد چون با تو زندگی کرد
با تو میشه رقم زد عشقو برای دنیا
حس میکنم نباشی سرده هوای دنیا
زیبای روزگار ، من عاشق توام
ای عشق موندگار ، من عاشق توام
زیبای روزگار ، من عاشق توام
ای عشق موندگار ، من عاشق توام
زیبای روزگار ، من عاشق توام
ای عشق موندگار ، من عاشق توام
زیبای روزگار ، من عاشق توام
ای عشق موندگار ، من عاشق توام
من از تاریخ فهمیدم که خاکم قهرمان داره
باید مجنون ایران شد ، یه عشقایی جنون داره
مدال عشق و آرامش تو دنیا قسمت کی شد
مدال آوردن آسونه ولی سخته که تختی شد
زیبای روزگار من عاشق توام
ای عشق موندگار من عاشق توام
زیبای روزگار من عاشق توام
ای عشق موندگار من عاشق توام
زیبای روزگار من عاشق توام
ای عشق موندگار من عاشق توام
زیبای روزگار من عاشق توام
ای عشق موندگار من عاشق توام
آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام من عاشق توام روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید
دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
منبع:
دانلود آهنگ جدید

No comments:

Post a Comment