Friday, August 12, 2016

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام وابستتم

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام وابستتم با کیفیت اورجینال
Download New Song By Amir Farjam Called Vabastatam
دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام وابستتم

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام وابستتم

متن آهنگ وابستتم امیر فرجام
خوشبختی اینه که کنارمی
خوشبختی اینه که کنارمی
خوشبختی اینه که کنارمی
که دستات توی دستامه
یه جور خاص دوست دارم
عشق تو اونی که میخوامه
وقتی که از من دوری
حس دستاتو کم دارم
باور کن اون حدی میخوامت
محاله ازت چشم بردارم
تو عشقمی تویی جونم
بدون تو نمیتونم
یه احساسی به من دادی
کنار تو چه آرومم
فقط با تو خوشبختم میدونی
چقد وابستتم
فقط میخوام تو پیشم بمونی
عشق من عاشقتم
فقط با تو خوشبختم میدونی
چقد وابستتم
فقط میخوام تو پیشم بمونی
عشق من عاشقتم
از وقتی دیدمت دنیام یه جور دیگه س
مثل تو تو دنیا واسه من کی هس
من همه لحظه هامو با تو میخوامو
نباشی تو دنیام دنیا رو نمیخوام
فقط با تو خوشبختم میدونی
چقد وابستتم
فقط میخوام تو پیشم بمونی
عشق من عاشقتم
فقط با تو خوشبختم میدونی
چقد وابستتم
فقط میخوام تو پیشم بمونی
عشق من عاشقتم
منبع:
دانلود آهنگ جدید

No comments:

Post a Comment