Sunday, March 26, 2017

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mahan Bahram Khan Called Eshtebahe Man

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من,دانلود آهنگ ماهان بهرام خان,دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من

متن آهنگ اشتباه من ماهان بهرام خان

اشتباه از من بود

رفتی ترکم کردی

اما من میدونم زود برمیگردی

زودبرمیگردی چون دلت جا مونده

چون که عشقت بی تو تک و تنها مونده

اشتباه از من بود خودمم میدونم

خودمم مثل تو این روزا داغونم

این روزا این خونه

خیلی خوب میدونه

یکی تا برگردی منتظر میمونه

من تا همیشه بیقرارتم

لحظه لحظه چشم انتظارتم

قلب من عاشق احساس تویه

امکان نداره از تو بگذرم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام اشتباه من اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2nk2Tgm

No comments:

Post a Comment