Tuesday, March 21, 2017

دانلود آهنگ جدید علی مفرد به نام عشق من

دانلود آهنگ جدید علی مفرد به نام عشق من با کیفیت اورجینال

Download New Song By Ali Mofrad Called Eshghe Man

دانلود آهنگ جدید علی مفرد به نام عشق من,دانلود آهنگ علی مفرد,دانلود آهنگ جدید علی مفرد

دانلود آهنگ جدید علی مفرد به نام عشق من

متن آهنگ عشق من علی مفرد

ورس۱
دوتایی شاده شادیم
انگاری مثل ماه میتابیم
قبل خواب چشمک میزنیم
میدرخشیم
انگاری ما ستاره ایم
روزای خوب نزدیکه خوشحالم که میدونی
هر روز میکشمت تصویرتو رو بوم قلبم عینهو گل میمونی
چشم حسودامون کور مثل صابون دارن کف میکنن
آغوشت مثل شومینس وجود منو گرم میکنن
مال همیم تا آخرشم کاری کردی من عاشقت شم
کروس
بیاه زندگی خوبه باشی کنارم
نباشی طاقت ندارم
منو تو ساخته شدیم بشیم مال همدیگه
این بار تویی برام عشق من
ورس۲
زندگی شده بهشت برام
نمیتونم از فکرت درام
چه قبل خوابم
چه توی خوابم
کلا به فکر تو میخوابم
به این زندگیم معنی دادی
که معنیس میشه چشمای تو
آسمون دلم هفت رنگ شده
رنگین کمون زندگیمی
انقدی همو دوست داریم
اصلا بدون هم میمیریم
دلت گرفتش بیا بغلم
که واست بخونم دلت وا شه
غیر من کیو میشناسی
که اینجوری عاشقت باشه
مال همیم تا آخرشم
کاری کردی من عاشقت شم
کروس
بیاه زندگی خوبه باشی کنارم
نباشی طاقت ندارم
منو تو ساخته شدیم بشیم مال همدیگه
این بار تویی برام عشق من
فک کن،بعده چن سال
میشیم مال همدیگه بعده ۵ سال
با یه دسته گل میام خونتون
باباتم جواب رد میده هربار
چقدر خوبه ما هستیم عاشق
لالاییم صدای سازت باشه
میگیره دنیا مزه بامون
با تکتک بوسه و خنده هامون
حس و حال فردای من
مرهم تموم دردای من
تنها دلیل ارامشم
باتو کلا تو آسایشم
برم قربون اون اخمات
یا خندیدنات توی عکسات
مثل مرفینه دستات برام
ما جدا نمیشیم حساس نباش

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید علی مفرد به نام عشق من روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید علی مفرد به نام عشق من اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2nhhxHg

No comments:

Post a Comment