Saturday, March 18, 2017

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام هفت سین

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام هفت سین با کیفیت اورجینال

Download New Song By Ali Baba Called 7 Sin

منتشر شد

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام هفت سین,دانلود آهنگ علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام هفت سین

متن آهنگ هفت سین علی بابا

سال نو مبارک مثل هر سال اولین تبریک واسه تو

همه چی سرجاشه فقط مثل هر سال خالیه جای تو

اولین سین هفت سین روشنه روی لبم

تو دعا کن واسه داشتن اون و منم واسه برگشتت به خدا رو میزنم

دومین سین هفت یعنی سردردم

سومیش یعنی سلامتی تو مست کردم

سرد شده دستام از همه چی سیرم

صدای خسته مو سرفه های سینه م

یعنی هر کاری کردم با همه وجودم

یعنی سر تو بود سر زبونا بودم

آخرین سین هفت سین بعد از رفتن تو

یعنی سکوتم یعنی خنده هات یعنی بغض من

یعنی حرفایی که میزنن پشت من

تا که دستاتو گرفت من دادم از دستت

یعنی رنگ رژت که رو لباش نقش بسته

یعنی رو بودم و آخر رو دست خوردم

یعنی بعد تو به هر خلافی دست بردم

خدا شاهده که من تو رو به جز خودش به دست کسی نسپردم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام هفت سین روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام هفت سین اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2mUbhWk

No comments:

Post a Comment