Thursday, June 1, 2017

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خونه جگر

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خونه جگر با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Khone Jigar

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خونه جگر,دانلود آهنگ محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خونه جگر

متن آهنگ خونه جگر محسن یگانه

کو خوبی کدوم مهر ما که چیزی ندیدیم
از این دنیای شیرین فقط سختی چشیدیم
کدوم بخت کدوم شانس ما که شانسی نداریم
داریم پشت سر هم همش هی بد میاریم
ما خون جگر خوردیم و سوختیم و ساختیم
به جرم زنده بودن همه هستی رو باختیم
آخه از تو چه پنهون دلم دست خودم نیست
دیگه این چشا اون چشمی که عاشقش شدم نیست
کو خوبی کدوم مهر ما که چیزی ندیدیم
از این دنیای شیرین فقط سختی چشیدیم
کدوم بخت کدوم شانس ما که شانسی نداریم
داریم پشت سر هم همه اش هی بد میاریم
ما خون جگر خوردیم و سوختیم و ساختیم
به جرم زنده بودن همه هستی رو باختیم
آخه از تو چه پنهون دلم دست خودم نیست
دیگه این چشا اون چشمی که عاشقش شدم نیست

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خونه جگر روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خونه جگر اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2qDBffm

No comments:

Post a Comment