Monday, June 5, 2017

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام پناهنده

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام پناهنده با کیفیت اورجینال

Download New Song By Majid Rostami Called Panahande

آهنگ پناهنده از مجید رستمی

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام پناهنده,دانلود آهنگ مجید رستمی,دانلود آهنگ جدید مجید رستمی

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام پناهنده

متن آهنگ پناهنده مجید رستمی

تو حق نداری بد شی با منی که با خوب و با بدت همیشه ساختم
نه تو نمیتونی برنده باشی حتی اگه من این بازی رو باختم
آب از سرم گذشت ولی هنوزم دارم تو آتیش نگات میسوزم
تو جای من باشی له میشی از غم حتی اگه فقط باشه یه روزم
تا وقتی به تو وصله گذشتم چجوری فکر آینده باشم یا از هم نپاشم
فراری میشم از دنیا تا باز به قلب تو پناهنده باشم تا از هم نپاشم
طرز نگات عوض شد حتی توی عکسایی که واسه تو قاب گرفتم
من قلبمو بهت سپردم و جاش از تو یه عالمه عذاب گرفتم
حتی دروغکی بگو میمونی تسکین من فقط همین یه جملس
یخ زد دلم از این سکوت تلخت حالم درست مث غروب جمعس
تا وقتی به تو وصله گذشتم چجوری فکر آینده باشم یا از هم نپاشم
فراری میشم از دنیا تا باز به قلب تو پناهنده باشم تا از هم نپاشم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام پناهنده روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام پناهنده اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2s9prW7

No comments:

Post a Comment