Thursday, June 1, 2017

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرنوشت

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرنوشت با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Sarnevesht

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرنوشت,دانلود آهنگ محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرنوشت

متن آهنگ سرنوشت محسن یگانه

خنجر برام بیاارین من از تباار دردم
عمریه بی طلوعم مثل غروبی سردم
آیینه داره غربت با آادما غریبه
حوای چشمای من در حسرت یه سیبه ه
تاریکه سرنوشتم فانوس و من شکسته
عمریه بغضی سنگیین راه گلومو بسته
از شب به شب رسیدم، از کوچه ها به بن بست
آی آدمای سرخوش
جایی برای من هست ،جایی برای من هست
شبگرد قصه ی عشق تنها و بی پناهم
اشکم رو گونه هامو من سردیه یه آاهم
خنجر برام بیاارین من از تباار دردم
عمریه بی طلوعم مثل غروبی سردم
آیینه داره غربت با آادما غریبه
حوای چشمای من در حسرت یه سیبه ه
تاریکه سرنوشتم فانوس و من شکسته
عمریه بغضی سنگیین راه گلومو بسته
از شب به شب رسیدم، از کوچه ها به بن بست
آی آدمای سرخوش
جایی برای من هست ،جایی برای من هست
از شب به شب رسیدم از کوچه ها به بن بست
آی آدمای سرخوش

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرنوشت روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرنوشت اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2rtg3M0

No comments:

Post a Comment