Thursday, June 1, 2017

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خیال

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خیال با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Khiyal

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خیال,دانلود آهنگ محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خیال

متن آهنگ خیال محسن یگانه

خیال کردم یه عمر با من میمونه
گمون کردم واسم یه همزبونه
نگفته بود پیِ یه عشق دیگه است
تا تحقیر نشم و دل بسوزونه
نگفت به فکر فرصتی دوباره ست
برای دل بریدن فکر چاره ست
نگفت به فکر تحقیر نگاهم و
شکستن غروری پاره پاره است
حالا به مرگ من راضی نمیشه
میخواد جون بکنم واسش همیشه
به اون ظالم بگین نفرین این دل
تا زنده ام به راه زندگیشه
درسته کولی و بی کس و کارم
ولی واسه خودم خدایی دارم
برای دیدن روز عذابت
دارم ثانیه ها رو می شمارم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خیال روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خیال اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2qE8NtN

No comments:

Post a Comment