Monday, June 5, 2017

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام سپید یا سیاه

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام سپید یا سیاه با کیفیت اورجینال

Download New Song By Salar Aghili Called Sepid Ya Siah

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام سپید یا سیاه,دانلود آهنگ سالار عقیلی,دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام سپید یا سیاه

متن آهنگ سپید یا سیاه سالار عقیلی

سپید میگذرد یا سیاه میگذرد

دو پلک بی تو برایم دو ماه میگذرد

شبی که چشم تو را بوسه میزدم گفتم

که چشم های تو از این گناه میگذرد

دلم کبوتر جلد تو هست و میدانی

چه بر پرنده ی بی سر پناه میگذرد

من از گذشته نگاهت به عشق میدیدم

که عشق های تو با یک نگاه میگذرد

دلم کبوتر جلد تو هست و میدانی

چه بر پرنده ی بی سر پناه میگذرد

من از گذشته نگاهت به عشق میدیدم

که عشق های تو با یک نگاه میگذرد

با یک نگاه میگذرد میگذرد

سپید میگذرد یا سیاه میگذرد

دو پلک بی تو برایم دو ماه میگذرد

شبی که چشم تو را بوسه میزدم گفتم

که چشم های تو از این گناه میگذرد

دلم کبوتر جلد تو هست و میدانی

چه بر پرنده ی بی سر پناه میگذرد

من از گذشته نگاهت به عشق میدیدم

که عشق های تو با یک نگاه میگذرد

دلم کبوتر جلد تو هست و میدانی

چه بر پرنده ی بی سر پناه میگذرد

من از گذشته نگاهت به عشق میدیدم

که عشق های تو با یک نگاه میگذرد

با یک نگاه میگذرد میگذرد

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام سپید یا سیاه روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام سپید یا سیاه اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2svnrop

No comments:

Post a Comment