Friday, November 24, 2017

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام روزای تاریک

دانلود آهنگ روزای تاریک از فرزاد فرزین

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام روزای تاریک با کیفیت اورجینال

Download New Song By Farzad Farzin Called Rozaye Tarik

منتشر شد

توضیحات فرزاد فرزین در صفحه شخصی در مورد آهنگ روزای تاریک و همینطور آلبوم شانزلیزه : همچنان كار بر روي البوم شانزه ليزه ادامه داره ، از همه بچه هايي كه تو اين البوم دارن زحمت ميكشن تشكر ميكنم و در ضمن ميگم زود باشين كارهاتونو تموم كنيد
در ضمن ترك (روزاي تاريك) كه از اون موزيكهاييه كه به نظرم خيلي دوسش خواهيد داشت هم ٣٠ ابان منتشر ميشه منتظرش باشيد

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام روزای تاریک,دانلود آهنگ فرزاد فرزین,دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام روزای تاریک با ۲ کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

Download New Music From Farzad Farzin Called Roozaye Tarik With Play Online And Text Music

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام روزای تاریک

Download Ahang Jadid Farzad Farzid Roozaye Tarik

متن آهنگ روزای تاریک فرزاد فرزین

تو که احساس منو باور نکردی

منی که یه عمریه عاشق تو بودم

یه روزی میفهمی از مردم این شهر

من تو زندگیت یه اشتباه نبودم

لعنتی مگه بهت بد کرده بودم

لعنتی من که بهت وابسته بودم

لعنتی الان کجایی لعنتی

لعنتی مگه بهت بد کرده بودم

لعنتی من که بهت وابسته بودم

لعنتی الان کجایی لعنتی

روزای تاریک

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام روزای تاریک روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام روزای تاریک اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hy5lOI

No comments:

Post a Comment