Sunday, November 19, 2017

دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام همبازی

دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام همبازی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Gdaal Ft Mahta Called Hambazi

دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام همبازی,دانلود آهنگ جی دال و مهتا,دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا

دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام همبازی

متن آهنگ همبازی جی دال و مهتا

همبازی به من رازی ، بگو تا بشم راضی

بگو بهم نگاهتو ، قراره کِی ببازی

همبازی باشه یادت ، که گفتم با چشمام بهت

رازمو فقط تو میفهمی حتی اگه لبام باشه ساکت

اگه لبام باشه ساکت ، اگه لبام باشه ساکت

بیدارم من أ دیشب ، فکر تو همش پیشم

صورتا شبیهتن أ دور، میان نزدیک عوض میشن

همبازی باشه یادت ، که گفتم با چشمام بهت

رازمو فقط تو میفهمی حتی

میزنن چشماش حرف باهام ، وقتی نمیان به کار حرفا

هر روز کنارم حسش میکنم ، حتی نبینمش یه بار در سال

بدجوری بهش عادت دارم ، عشق نیس این بهش باور دارم

من با کل دنیا لجم فقط با چشماش رفاقت دارم

اه ، یه رازه همیشه بین ماست ، یه رازه که فقط یه نگاس

یه رازه رازمون یه احساسه که توو سکوتم دلامون یه صداس

یه حسه عجیبه یه چیزه خاص ، نمیشه هیچکسی بگیره جاش

انقدر خوبه نباس ببیننش ، رازه ما هیچوقت نمیشه فاش

همبازی به من رازی ، بگو تا بشم راضی

بگو بهم نگاهتو ، قراره کِی ببازی

همبازی باشه یادت ، که گفتم با چشمام بهت

رازمو فقط تو میفهمی حتی اگه لبام باشه ساکت

اگه لبام باشه ساکت ، اگه لبام باشه ساکت

اون میاد تا بره غمو ، خوب بلده قلقمو

میدونه همه مهمونن اون صاحب دل منو

زنگ میزنه نصفه شب بهم ، داد میزنه اسم منو

بهترین حس منه ، جایی گیر نمیاریم مث همو اه

من آدمم و اون نیمه منه ، لبش سرخه مث سیب منه

میگه ازم هیچوقت سیر نمیشه ، میگه عشقت تنها دین منه

ولی جلوی غریبه ها غریبه بام ، هر چی که ما بینمونه برا خودمونه

تا ابد میمونه همیشه راز

همبازی تنهاییامه ، احساسش هر جایی باهامه

زندگی رو همراش میاره

همبازی به من رازی ، بگو تا بشم راضی

بگو بهم نگاهتو ، قراره کِی ببازی

همبازی باشه یادت ، که گفتم با چشمام بهت

رازمو فقط تو میفهمی حتی ، اگه لبام باشه ساکت

اگه لبام باشه ساکت ، اگه لبام باشه ساکت

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام همبازی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام همبازی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2B2iA2m

No comments:

Post a Comment