Saturday, November 18, 2017

دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام حالا

دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام حالا با کیفیت اورجینال

Download New Song By Gdaal Ft Mahta Called Hala

دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام حالا,دانلود آهنگ جی دال و مهتا,دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا

دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام حالا

متن آهنگ حالا جی دال و مهتا

ابرا دارن نقره ای میشن

گاهی فکر میکنم به روزای قبلم

به روزای سخت ، به مودای بدم

یادم میاد ارادم شکوند آره سدا رو

یه صدا توو سیاهی گفت به نور آره برگرد

سراغمو میگیرن و کجایی

من این بالا میشینم و  ، من تبم نکنم

بازم برام میمیرنو ، أ بالا میخندن

ترس باهام نی اصلاً

مهم نی مهم نی پشتم دارن چی میگن

بازم جُلوم تا صبح دارن الماسا میرقصن

تووی ذهنم خاطراتم خط میخورن

توو بیست و یک وحشی شدم

مث فِلویی که باهاش رپ میکنم

یادمه أ نزدیکام مث رفیقم زخمی شدم

ولی بازم تووی ذهنم فکرشو رد میکنم

حالا تنهایی من ساختمش

میچرخه رو به روم با اون تنِ لاغرش

ک*خار برنامه یهویی حال میده

دارا (کلاهی) داره حالمو با ملودیا میگه

سراغمو میگیرن ، کجایی

من این بالا میشینم و ، معطلم نکنن

بازم برام میمیرن و ، برا ما میرقصن

جلومون وای نمیستن أ ماها میترسن

مهم نی مهم نی پشتم دارن چی میگن

بازم جُلوم تا صبح دارن الماسا میرقصن

الماسا میرقصن ، الماسا میرقصن

الماسا میرقصن ، الماسا میرقصن

یادمه سختیا دستامو میبستن

یادمه نزدیکا عهدا رو شیکستن

فهمیدم عشق توویِ افسانه ها خوبه وقتی

اون که میگفت عاشقمِ قبرمو میکَند

حالا ، تنهایی من ساختمش

هیچ وقت باختنُ من نکردم باورش

پرچمم بالا من میرم تا آخرش

میمونم برا اون که کنارمه تا تهش

همرام حسِ عجیبیه ، تهِ مسیره مُخ آزاده

هر شب شبِ عزیزیه ، انگار پاداشمو خدا داده

الماسا میرقصن ، الماسا میرقصن

الماسا میرقصن ، الماسا میرقصن

الماسا میرقصن

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام حالا روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید جی دال و مهتا به نام حالا اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2iuuzhl

No comments:

Post a Comment