Monday, November 20, 2017

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام تو حق داری

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام تو حق داری با کیفیت اورجینال

Download New Song By Morteza Ashrafi Called To Hagh Dari

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام تو حق داری,دانلود آهنگ مرتضی اشرفی,دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام تو حق داری

متن آهنگ تو حق داری مرتضی اشرفی

من بچه نیستم که با هر دروغی سرم کلاه بره
دروغ نگو
دوست داری بگم دلت که از پیش من رفت قراره کجا بره
دروغ نگو
من بچه نیستم نمیتونم چشامو ببندم به چیزی که میدونم
این واقعیت منه اسمشو هرچی دوست داری بزار بگو دیوونم
تو حق داری که من بدون تو میمیرم
یه روز شب میشم آسمونتو میگیرم
برات قصه میخونم که نخوابی
تو حق داری بری تو زندگیت تنها شی
دلت میخواد از این به بعدو بی من باشی
تو خاطرت میمونم که نخوابی
دلت با دلم نیست راحت باش
برام نامه ننویس راحت باش
تو قلبم یه قدیس ازت داشتم و دارم
اصلا واسه من مهم نیست راحت باش
تو حق داری که من بدون تو میمیرم
یه روز شب میشم آسمونتو میگیرم
برات قصه میخونم که نخوابی
تو حق داری بری تو زندگیت تنها شی
دلت میخواد از این به بعدو بی من باشی
تو خاطرت میمونم که نخوابی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام تو حق داری روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام تو حق داری اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2z3d9P9

No comments:

Post a Comment