Friday, November 24, 2017

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام دو هوا

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام دو هوا با کیفیت اورجینال

Download New Song By Majid Rostami Called 2 Hava

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام دو هوا,دانلود آهنگ مجید رستمی,دانلود آهنگ جدید مجید رستمی

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام دو هوا

متن آهنگ دو هوا مجید رستمی

عشقی که میگفتی چی شد دلی که به من دادی کو
میری یا میمونی باهام د آخه یه چیری بگو
دو هوا شدی یا یکی دستاشو به دست تو داد
دیگه تمومش میکنم عاشقی به من نمیاد
تو نخواستی بمونی نگو تقصیر تقدیره
ولی آه من آخر یه روز میدونی میگیره
با تو حرفی ندارم دیگه هر چی شه بادا باد
به دلم میگم هیچ وقت تورو نخواد
تو نخواستی بمونی نگو تقصیر تقدیره
ولی آه من آخر یه روز میدونی میگیره
با تو حرفی ندارم دیگه هر چی شه بادا باد
به دلم میگم هیچ وقت تورو نخواد
دل تو یه جای دیگس ولی به ظاهر با منی
بهونه میگیری همش هی با خودت حرف میزنس
حالا که فروختی منو برو دیگه حرفی نزن
ولی یه روز حال توام میشه حال امروز من
تو نخواستی بمونی نگو تقصیر تقدیره
ولی آه من آخر یه روز میدونی میگیره
با تو حرفی ندارم دیگه هر چی شه بادا باد
به دلم میگم هیچ وقت تورو نخواد
تو نخواستی بمونی نگو تقصیر تقدیره
ولی آه من آخر یه روز میدونی میگیره
با تو حرفی ندارم دیگه هر چی شه بادا باد
به دلم میگم هیچ وقت تورو نخواد

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام دو هوا روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مجید رستمی به نام دو هوا اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hQIcXG

No comments:

Post a Comment