Tuesday, November 21, 2017

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام هی

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام هی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Majid Eslahi Called Hey

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام هی,دانلود آهنگ مجید اصلاحی,دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام هی

متن آهنگ هی مجید اصلاحی

هی تو که عشق دلی آره مال منی
این دیوونه باهات میمونه
هی نگات رو به منه فرق داره با همه
حسم به تو خوبه دیوونه
دل منو بردی تو آره
دلم از همه سیره
بدون به تو مدیونم آره
دلمم به تو گیره
دل منو بردی تو آره
دلم از همه سیره
بدون به تو مدیونم آره
دلمم به تو گیره
هی آروم دلم بی تو میگیره نفسم
هی تو که عشق دلی خوبه اینکه تو مال منی
کی تو شدی عشق منو کی تو میگیری دستمو
هی فریاد میزنم پیش من باشو جایی نرو
دل منو بردی تو آره
دلم از همه سیره
بدون به تو مدیونم آره
دلمم به تو گیره
دل منو بردی تو آره
دلم از همه سیره
بدون به تو مدیونم آره
دلمم به تو گیره
دل منو بردی تو آره
دلم از همه سیره
بدون به تو مدیونم آره
دلمم به تو گیره
دل منو بردی تو آره
دلم از همه سیره
بدون به تو مدیونم آره
دلمم به تو گیره

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام هی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی به نام هی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2iCa7Lw

No comments:

Post a Comment