Sunday, November 19, 2017

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام دارن پايتختو عوض ميكنن

دانلود آهنگ دارن پايتختو عوض ميكنن از رضا یزدانی

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام دارن پايتختو عوض ميكنن با کیفیت اورجینال

Download New Song By Reza Yazdani Called Daran Paitakht Ro Avaz Mikonan

به زودی …

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام دارن پايتختو عوض ميكنن,دانلود آهنگ رضا یزدانی,دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام دارن پايتختو عوض ميكنن

متن آهنگ دارن پايتختو عوض ميكنن رضا یزدانی

شنیدم تو از خونه بیرون میای
جنونِ زمین و زمان حتمیه
تو از آذری بگذری، پیشِ پات
قیامِ یه ستارخان حتمیه

واسه‌ت برج میلاد قد می‌کشه
نیایش میفته رو خطّ چِشِت
شنیدم که پیروزی تو مُشتته
یه نیرو هوایی شده ارتشت

رو بامِ ولنجک بهم زُل زدی
من و جای تهران نگاه می‌کنی
تو بغضم ترافیک همّت گُمه
ترافیک‌و با خنده وا می‌کنی
.
انقدر دورى از من كه ميشه شنيد..
اوج بن بستو تو صدام..
من از كوچه هاى اين شهر شلوغ..
هيچى غير از تو نميخوام…
.

تو اون‌قدر گرمی که با دیدنت
کُلکچال و توچال هم تب کنن
باید سنگ‌فرش ولیعصر رو
سر راهت از نو مرتب کنن

من از خطّ آبیِ چشمای تو
دارم انقلاب‌و رصد می‌کنم
نمی‌دونم این دفعه‌ی چندمه
که دروازه شمرون‌و رد می‌کنم

شنیدم تو از خونه بیرون میای
درختای تجریش حظ می‌کنن
تو که ساکت‌و بستی اخبار گفت
دارن پایتخت‌و عوض می‌کنن!

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام دارن پايتختو عوض ميكنن روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام دارن پايتختو عوض ميكنن اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2j8VP4F

No comments:

Post a Comment