Saturday, May 27, 2017

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام تنهایی

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام تنهایی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Tanhaei

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام تنهایی,دانلود آهنگ محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام تنهایی

متن آهنگ تنهایی محسن یگانه

همون لحظه همون موقع
با اون احوال خیلی بد
درست وقتی که می رفتی
دلم شور تو رو می زد
همون وقت تو رو داشتم
یهو از دست می دادم
از اون شب به خودم هرشب
چقدر لعنت فرستادم
چه کاری بود که من کردم
تو رو سوزوندم از ریشه
این آتیش همون روزه
که دامن گیر من میشه
رفتی که تنها بمونم با خودم
هیزم آتیش تنهایی شدم
باعث اون همه تنهایی منم
عاقبت باید که تنها می شدم
رفتی که تنها بمونم با خودم
هیزم آتیش تنهایی شدم
باعث اون همه تنهایی منم
عاقبت باید که تنها می شدم
توی این خونه ی متروک
دلم جون میده می میره
شباشم بی ستاره ست و
غروباشم نفس گیره
به تو بد کردم و الان
ببین عاقبتم اینه
که تنهام و دلِ تنگم
دیگه ساکت نمیشینه
به تو بد کردم و الان
ببین عاقبتم اینه
که تنهام و دلِ تنگم
دیگه ساکت نمیشینه
به تو بد کردم اون روزا
که عشقت رو نفهمیدم
که هر کاری باهات کردم
دارم تاوانشُ میدم
متن آهنگ تنهایی محسن یگانه
رفتی که تنها بمونم با خودم
هیزم آتیش تنهایی شدم
باعث اون همه تنهایی منم
عاقبت باید تنها می شدم
رفتی که تنها بمونم با خودم
هیزم آتیش تنهایی شدم
باعث اون همه تنهایی منم
عاقبت

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام تنهایی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام تنهایی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2rrn94F

No comments:

Post a Comment