Monday, May 29, 2017

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خاطره بازی

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خاطره بازی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Khatereh Bazi

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خاطره بازی,دانلود آهنگ محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خاطره بازی

متن آهنگ خاطره بازی محسن یگانه

تو میترسی بیکسی مارو کنار هم ببینه
تو میتونستی و نخواستی همه ی دردم همینه
همه ی حرف من اینه که چرا از چشت افتاد
اونکه بی اشاره ی تو دل به جاده ها نمیداد
بی تو بدبینم به جاده به کسی که توی راهه
بی تو شیرینی لبخند روی لبای من گناهه
روی لبای من گناهه
از خیالشم میترسم که ببینمت کناره
یه کسی که تا دلش خواست سر روشونه هات بذاره
سر روشونه هات بذاره
حالا باقیمون رهای منو احساسم همینه
دل دلتنگم غروبا پای پنجره بشینه
دلخوشیم یه ابر تیره ست که هوای منو داره
آخه از سیاه ترین ابر بهترین بارون میباره
بی تو تکلیف ِ من اینه مشقای خاطره بازی
باقی عمری که باید با بد و خوبش بسازی
با بد و خوبش بسازی
بی تو بدبینم به جاده به کسی که توی راهه
بی تو شیرینی لبخند روی لبای من گناهه
روی لبای من گناهه
سر روشونه هات بذاره.

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خاطره بازی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خاطره بازی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2rbLecP

No comments:

Post a Comment