Friday, May 26, 2017

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام من تو رویا دیدمش

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام من تو رویا دیدمش با کیفیت اورجینال

Download New Song By Amin Fayyaz Called Man Too Roya Didamesh

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام من تو رویا دیدمش,دانلود آهنگ امین فیاض,دانلود آهنگ جدید امین فیاض

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام من تو رویا دیدمش

متن آهنگ من تو رویا دیدمش امین فیاض

عاشقت شدم مثل قصه ها

عاشقت شدم من با یک نگاه

عشق من چرا خیسه گونه هات

فکرشم نکن میمونم باهات

دنیامون خیلی کنار هم آرومه

عشق تو چشای ما معلومه

عاشقتم تا تهش

با حسش میبره قلبمو تا ابرا

هیچکی نیومده بین ما

من تو رویا دیدمش

******

عشق من یه بار پا رو دلت بزار

هیچکی جای من تو دلت نیار

لحن خنده هات حتی اگه یه بار

نبض زندگیم میزنه برات

دنیامون خیلی کنار هم آرومه

عشق تو چشای ما معلومه

عاشقتم تا تهش

با حسش میبره قلبمو تا ابرا

هیچکی نیومده بین ما

من تو رویا دیدمش

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام من تو رویا دیدمش روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام من تو رویا دیدمش اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2ro8pn2

No comments:

Post a Comment