Sunday, May 28, 2017

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرتو بالا بگیر

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرتو بالا بگیر با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Sareto Bala Begir

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرتو بالا بگیر,دانلود آهنگ محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرتو بالا بگیر

متن آهنگ سرتو بالا بگیر محسن یگانه

سرتو بالا بگير تا هنوز دير نشده
تا دلم زير فشار غصه ها پير نشده
سرتو بالا بگير ، من تحملم کمه
توو دلم به حد کافي ، پر غصه و غمه
سرتو بالا بگير ، من کنارتم هنوز
چي آوردن به سرت ، که مينالي شب و روز
سرت رو بالا بگير ، من کنارتم هنوز
چي آوردن به سرت که مينالي شب و روز
من خودم اينجا غريبم ، جز تو هيشکيو ندارم
گل من تحملم کن ، که يکم دووم بيارم
توی لحظه های دلگیر ،این تو خاطرت بمونه
که همون یه قطره اشکت ، زندگیمو می سوزونه
سرت رو بالا بگير ، من کنارتم هنوز
چي آوردن به سرت که مينالي شب و روز
سرت رو بالا بگير ، من کنارتم هنوز
چي آوردن به سرت که مينالي شب و روز

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرتو بالا بگیر روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام سرتو بالا بگیر اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2ru5ZDz

No comments:

Post a Comment