Sunday, May 28, 2017

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام چشمای خیس من

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام چشمای خیس من با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Cheshmhaye Khise Man

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام چشمای خیس من,دانلود آهنگ محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام چشمای خیس من

متن آهنگ چشمای خیس من محسن یگانه

دوباره نمی خوام چشای خیسم و کسی ببینه
یه عمره حال و روزه من همینه
کسی به پای گریه هام نمی شینه
بازم دلم گرفت و گریه کردم
بازم به گریه هام می خندن
بازم صدای گریه ام و شنیدن
همه به گریه هام می خندن
دوباره یه گوشه میشینم و واسه دلم میخونم
هنوز تو حسرت یه همزبونم
ولی نمیشه گفت این و میدونم
دوباره نمی خوام چشای خیسم و کسی ببینه
یه عمره حال و روزه من همینه
کسی به پای گریه هام نمی شینه
بازم دوباره دلم گرفته
دوباره شعرام بوی غم گرفته
کسی نفهمید غمم چی بوده
دلیل یک عمر ماتمم چی بوده
دوباره نمی خوام چشای خیسم و کسی ببینه
یه عمره حال و روزه من همینه
کسی به پای گریه هام نمی شینه
بازم دلم گرفت و گریه کردم
بازم به گریه هام می خندن
بازم صدای گریه ام و شنیدن
همه به گریه هام می خندن
دوباره یه گوشه میشینم و واسه دلم میخونم
هنوز تو حسرت یه همزبونم
ولی نمیشه گفت این و میدونم
دوباره نمی خوام چشای خیسم و کسی ببینه
یه عمره حال و روزه من همینه
کسی به پای گریه هام نمی شینه
بازم دوباره دلم گرفته
دوباره شعرام بوی غم گرفته
کسی نفهمید غمم چی بوده
دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام چشمای خیس من روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام چشمای خیس من اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2r9AICH

No comments:

Post a Comment