Monday, May 29, 2017

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام جاده

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام جاده با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Jaddeh

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام جاده,دانلود آهنگ محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام جاده

متن آهنگ جاده محسن یگانه

تموم شد توی نقطه ی آخرم غرور تو تسلیم کرده منو
میدونم دیگه زخم این واژه ها محاله بفهمونه درد منو
تو امواج فکرت باید غرق شم
گذشتی گذشته آب از سرم
من از بین میرم تو فکر خودم
دارم آرزوتو به گور میبرم
من اونقدر شبیهت قدم میزدم
که از ما یجور رد پا مونده بود
که حتی نفهمیدی پشت سرت
یکی توی این جاده جا مونده بود
شاید چندسالی باید بگذره
که رد شی از این راه پُر خاطره
کی دستاتُ اون لحظه میگیره که
روی ردپاهای من راه بره
حالا که رسیدی به مقصد بگو
که من گُم شدم توی یک حادثه
رسیدن به تو آرزوی منه
کی به آرزوهای من میرسه
چشاتو ببندو فقط فکر کن
پای اشتباهت کی نابود شد
کی هی سوخت واست جاده روشن بشه
کی خاکسترش پای تو پودر شد
کی خاکسترش پای تو پودر شد..
تا اینجاشو که پا به پات اومدم
میخندیدم اما پاهام بی حسه
به این مقصد دور که تو ذهنته
فقط مُرده ی ما دوتا میرسه
شاید چندسالی باید بگذره
که رد شی از این راه پُر خاطره
کی دستاتُ اون لحظه میگیره که
روی ردپاهای من راه بره
حالا که رسیدی به مقصد بگو
که من گُم شدم توی یک حادثه
رسیدن به تو آرزوی منه
کی به آرزوهای من میرسه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام جاده روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام جاده اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2scM3RX

No comments:

Post a Comment