Sunday, May 28, 2017

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نفس های بی هدف

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نفس های بی هدف با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Nafashaye Bi Hadaf

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نفس های بی هدف,دانلود آهنگ محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نفس های بی هدف

متن آهنگ نفس های بی هدف محسن یگانه

آی خدا دلگیرم ازت
آی زندگی سیرم ازت
آی زندگی میمیرم و
عمرمو می گیرم ازت
این غصه های لعنتی
از خنده دورم میکنن
این نفسای بی هدف
زنده به گورم می کنن
چه لحظه های خوبیه
ثانیه های آخره
فرشته ی مردن من
منو از اینجا می بره
آی خدا دلگیرم ازت
آی زندگی سیرم ازت
آی زندگی میمیرم و
عمرمو می گیرم ازت
چه اعتراف تلخیه
انگار رسیدم ته خط
وقت خلاصی از همه ست
آی دنیا بیزارم ازت
شریک ضجه های من
بگو که گوش ات بامنه
ببین که زخمای تنم
شاهد حرفای من
ای خدا دلگیرم ولی
احساس غم نمی کنم
چون با توام پیش کَسی
سرم رو خم نمی کنم
آی خدا دلگیرم ازت
آی زندگی سیرم ازت
آی زندگی میمیرم و
عمرمو می گیرم ازت
چه اعتراف تلخیه
انگار رسیدم ته خط
وقت خلاصی از همه ست
آی دنیا بیزارم ازت
آی خدا دلگیرم ولی
احساس غم نمی کنم
چون با توام پیش کسی
سرم رو خم نمی کنم
آی خدا دلگیرم ازت
آی زندگی سیرم ازت
آی زندگی میمیرم و
عمرمو می گیرم ازت
چه اعتراف تلخیه
انگار رسیدم ته خط
وقت خلاصی از همه ست
آی دنیا بیزارم ازت

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نفس های بی هدف روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نفس های بی هدف اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2qwbrAQ

No comments:

Post a Comment