Friday, May 26, 2017

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام باور کنم (ریمیکس)

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام باور کنم (ریمیکس) با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Bavar Konam (Puzzle Band Remix)

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام باور کنم (ریمیکس),دانلود آهنگ محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام باور کنم (ریمیکس)

متن آهنگ باور کنم (ریمیکس) محسن یگانه

نه خودش موند،نه خاطره هاش
تنها چیزی که مونده جای خالیشه
قصه دنباله دار رفتنش هنوز
شبا مثه یه ستاره از ذهنم رد میشه
دلخوشیامو زیر پاش گذاشتو گذشت
حالا فقط منم من بی انگیزه
کسی که دنیای من بوده یه روز
نبودنش داره دنیامو بهم میریزه
باور کنم یا نکنم قلبمو جا گذاشتو رفت
طفلکی دل ساده امو تو غم تنها گذاشتو رفت

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام باور کنم (ریمیکس) روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام باور کنم (ریمیکس) اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2rqU49j

No comments:

Post a Comment