Saturday, May 27, 2017

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام ماه عسل ۹۶

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام ماه عسل ۹۶ با کیفیت اورجینال

Download New Song By Sina Shabankhani Called Mahe Asal 96

تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل ۹۶ شبکه سه

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام ماه عسل ۹۶,دانلود آهنگ سینا شعبانخانی,دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام ماه عسل ۹۶

متن آهنگ ماه عسل ۹۶ سینا شعبانخانی

طاقت ندارم دورشی از من

این آدما از درد من دورن

قلبم تویی بغضم ولی دریاست

دریا رو با دریا نمیشورن

از لحظه های بی تو میترسم

یک لحظه فکر این حراسم باش

هرجا که سر رو سجده میزارم

تو روبروی التماسم باش

شاید این حسرت منراه یکی شدن شد

شب تنهایی تو غرق هوای من شد

خنده های تو همه فرصت زندگیم بود

بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

شاید این حسرت منراه یکی شدن شد

شب تنهایی تو غرق هوای من شد

خنده های تو همه فرصت زندگیم بود

بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

مدیونتم تا آخر دنیا

تا زخم های تو تو این تن هست

تا نشکنم من زیر پای تو

این دین روی گردن من هست

شاید این حسرت من راه یکی شدن شد

شب تنهایی تو غرق هوای من شد

خنده های تو همه فرصت زندگیم بود

بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

شاید این حسرت من راه یکی شدن شد

شب تنهایی تو غرق هوای من شد

خنده های تو همه فرصت زندگیم بود

بغض تو گریه ترین جای صدای من شد

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام ماه عسل ۹۶ روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام ماه عسل ۹۶ اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2qnfvrO

No comments:

Post a Comment