Tuesday, October 25, 2016

دانلود آهنگ جدید آدین به نام دوست دارم

دانلود آهنگ جدید آدین به نام دوست دارم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Adin Called I Love You

دانلود آهنگ جدید آدین به نام دوست دارم,دانلود آهنگ آدین,دانلود آهنگ جدید آدین

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید آدین به نام دوست دارم را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (آدین) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ دوست دارم برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید آدین به نام دوست دارم

متن آهنگ دوست دارم آدین

تو هر جای دنیا باشی دوست دارم
دوست دارم دوست دارم
تو نمیدونی بعد تو چه حالی دارم
چه حالی دارم چه حالی دارم
چی شد اون روزای خوب پرسه تا دم غروب
اون همه رویا کجاست که لبای ما بیصداست
چی شد اون روزای خوب پرسه تا دم غروب
اون همه رویا کجاست که لبای ما بیصداست

بارون که میباره یاد تو می افتم
یاد تو می افتم یاد تو می افتم
کاش حرفامو به تو نمی گفتم
نمی گفتم نمی گفتم
چی شد اون روزای خوب پرسه تا دم غروب
اون همه رویا کجاست که لبای ما بیصداست
چی شد اون روزای خوب پرسه تا دم غروب
اون همه رویا کجاست که لبای ما بیصداست

مرور میکنم تب با تو بودنو
با تو بودنو با تو بودنو
شاید دیگه رویاست بگیری دست منو
تو دست منو دست منو
چی شد اون روزای خوب پرسه تا دم غروب
اون همه رویا کجاست که لبای ما بیصداست
چی شد اون روزای خوب پرسه تا دم غروب
اون همه رویا کجاست که لبای ما بیصداست

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید آدین به نام دوست دارم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید آدین به نام دوست دارم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2eCkmi5

No comments:

Post a Comment