Thursday, October 20, 2016

دانلود آهنگ جدید مهرشاد و مسعود به نام زمونه

دانلود آهنگ جدید مهرشاد و مسعود به نام زمونه با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mehrshad And Masoud Called Zamoone

دانلود آهنگ خاطره انگیز من همیشه با تو هستم از مسعود و مهرشاد

پیشنهاد ویژه

دانلود آهنگ جدید مهرشاد و مسعود به نام زمونه,دانلود آهنگ مهرشاد و مسعود,دانلود آهنگ جدید مهرشاد و مسعود

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

امروز با قسمت جدیدی از سایت در خدمت شما هستیم ، همینطور که از اسم قسمت معلومه از این به بعد سعی میشه آهنگ های خاطره انگیز و قدیمی در سایت بیشتر قرار داده بشه،آهنگ هایی که همه ماها با آن ها خاطره دارم. آهنگ های این بخش رو به هیچ عنوان از دست ندین

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهرشاد و مسعود به نام زمونه

متن آهنگ زمونه مهرشاد و مسعود

من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم
من فقط با تو میتونم توی این دنیا بمونم
اگه تو نمونی پیشم میبینی دیوونه میشم

توی این دور و زمونه بعضی کارامون حرومه
آی زمونه آی زمونه من شدم بی آشیونه
چرا رسم عاشقی مون چنین شده به هر بهونه

تو یکی مثل صداقت من یکی مثل فلاکت
تو شدی عاشق سوختن من و دل رو بر تو دوختم

من همیشه با تو هستم تورو از جون می پرستم
من فقط با تو میتونم توی این دنیا بمونم

آی زمونه آی زمونه من شدم بی آشیونه
چرا رسم عاشقی مون چنین شده به هر بهونه

این صدای قلبمه میشنوی آره یا نه
می تونم داد بزنم عشقمی یا نه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهرشاد و مسعود به نام زمونه روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهرشاد و مسعود به نام زمونه اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2e445k0

No comments:

Post a Comment