Wednesday, October 19, 2016

دانلود آهنگ جدید فرشید امین به نام بعد از تو

دانلود آهنگ جدید فرشید امین به نام بعد از تو با کیفیت اورجینال

Download New Song By Farshid Amin Called After You

دانلود آهنگ جدید فرشید امین به نام بعد از تو,دانلود آهنگ فرشید امین,دانلود آهنگ جدید فرشید امین

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید فرشید امین به نام بعد از تو را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (فرشید امین) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ بعد از تو برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید فرشید امین به نام بعد از تو

متن آهنگ بعد از تو فرشید امین

یه چیزی هنوز از تو عشقمون ته دل من جا مونده

باور ندارم این احساسمو خودم دهنم وا مونده

منی که یه روز عاشق نبودم چی شد دل منو جادو کرد

رفته و هنوز فکر رفتنش داره منو میکشه از درد

یه چیزی هنوز از تو عشقمون ته دل من میجوشه

با رفتن تو قلب من دیگه فقط سیاه میپوشه

آسمونشم طاقت نداره داره واسه من میباره

تسکینه دلم غیر ممکنه وقتی عشق تو رو کم داره

بعد از تو شب تا سحر بیخوام

بعد از تو غرق تب مهتابم

بعد از تو کیو دیگه دریابم

بعد از تو

بعد از تو باز این دل دیوونه

بعد از تو پشت در زندونه

دونه دونه داره میگیره بهونه از عالم و روزگار

روی حسی که توی سینه ی منه رد پای تو جامونده

یکی بیخبر رفته به سفر یکی تک و تنها مونده

هر چی که بوده هر چی گذشت واسه من رویا بود

یه دونه بودی واسه دل من دلی که همیشه تنها بود

بعد از تو شب تا سحر بیخوام

بعد از تو غرق تب مهتابم

بعد از تو کسی نیست که دریابم

بعد از تو

بعد از تو باز این دل دیوونه

بعد از تو پشت در زندونه

دونه دونه داره میگیره بهونه از عالم و روزگار

بعد از تو شب تا سحر بیخوام

بعد از تو غرق تب مهتابم

تو را کجا دریابم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید فرشید امین به نام بعد از تو روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید فرشید امین به نام بعد از تو اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2elv1eW

No comments:

Post a Comment