Monday, October 24, 2016

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام حقم نیست

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام حقم نیست با کیفیت اورجینال

Download New Song By Peyman Zarei Called Hagham Nist

تنظیم ، میکس و مسترینگ: آرش خادمی

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام حقم نیست,دانلود آهنگ پیمان زارعی,دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید پیمان زارعی به نام حقم نیست را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (پیمان زارعی) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ حقم نیست برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام حقم نیست

متن آهنگ حقم نیست پیمان زارعی

نه نگو اشتباس میگی که عشق فقط تو قصه هاسعاشقتم
تو دلت کجاس بگو چرا دلت منو نخواست
تو نباشی تنهام بخون از تو حرفام اینه غم نیست
میزنه واسه تو قلبم تو سینه
چشم من جز تو نمیبینه هیچکسو انگار میخوامت
تو نمیفهمی این روزا حالم رو
باش اگر میشه این غم رو از دلم بردار میخوامت

****

بغض مونده تو گلوم دلم میخواد بگم بمون پهلوم
تو دلم غم کم نیست
تو دلت با من نیست
اینه غم نیست
میزنه واسه تو قلبم تو سینه
چشم من جز تو نمیبینه هیچکسو انگار میخوامت
تو نمیفهمی این روزا حالم رو
باش اگر میشه این غم رو از دلم بردار میخوامت

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام حقم نیست روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام حقم نیست اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2eJvdDk

No comments:

Post a Comment