Saturday, October 29, 2016

دانلود آهنگ جدید امیر فخرالدین به نام وقتی کنارمی

دانلود آهنگ جدید امیر فخرالدین به نام وقتی کنارمی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Amir Fakhrodin Called Vaghti Kenarami

دانلود آهنگ جدید امیر فخرالدین به نام وقتی کنارمی,دانلود آهنگ امیر فخرالدین,دانلود آهنگ جدید امیر فخرالدین

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید امیر فخرالدین به نام وقتی کنارمی را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (امیر فخرالدین) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ وقتی کنارمی برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید امیر فخرالدین به نام وقتی کنارمی

متن آهنگ وقتی کنارمی امیر فخرالدین

وقتی کنارمی حالم چقدر خوشه

این سرخشی منو واسه تو میکشه

من با تو عالیم

از سال و ماه و روز غافل شدیم چرا

بس که کنار هم خوش میگذره به ما

این رابطه برام خیلی مهم شده

تو هم مثل منی میفهمی چم شده

وقتی کنارمی حالم چقدر خوشه

این سرخوشی منو واسه تو میکشه

وقتی کنارمی اصلا یه حالیم

از حال من نپرس من با تو عالیم

وقتی کنارمی حالم چقدر خوشه

این سرخوشی منو واسه تو میکشه

وقتی کنارمی اصلا یه حالیم

از حال من نپرس من با تو عالیم

من با تو عالیم من با تو عالیم

*****

وقتی کنارمی از کل زندگی تو خواهش منی

خوبه که دارمت آرامش منی

وقتی نگاه تو توو صورت منه

دنیا به روی من لبخند میزنه

وقتی کنارمی حالم چقدر خوشه

این سرخوشی منو واسه تو میکشه

وقتی کنارمی اصلا یه حالیم

از حال من نپرس من با تو عالیم

وقتی کنارمی حالم چقدر خوشه

این سرخوشی منو واسه تو میکشه

وقتی کنارمی اصلا یه حالیم

از حال من نپرس من با تو عالیم

وقتی کنارمی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید امیر فخرالدین به نام وقتی کنارمی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید امیر فخرالدین به نام وقتی کنارمی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2eZ64GI

No comments:

Post a Comment