Friday, October 28, 2016

دانلود آهنگ جدید علی رها به نام من و تو

دانلود آهنگ جدید علی رها به نام من و تو با کیفیت اورجینال

Download New Song By Ali Raha Called Me And You

دانلود آهنگ جدید علی رها به نام من و تو,دانلود آهنگ علی رها,دانلود آهنگ جدید علی رها

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید علی رها به نام من و تو را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (علی رها) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ من و تو برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید علی رها به نام من و تو

متن آهنگ من و تو علی رها

مال هم میشیم ما امشب تا یه چند لحظه ی دیگه

فقط چشمام که باهات نیست دلمم همینو میگه

حالا میشه از نگات شوق دوست داشتنو فهمید

باورش اولا سخت بود ندارم سر این تردید

منو تو مال همیم دل خوشیم هم مرزه

تورو داشتن واسه من به همه چی می ارزه

وقتی اومدی کنارم چشم تو قلب مو دزدید

با همون نگاه اول دل من بد جوری لرزید

خب میدونی که حضورت تموم دل خوشی یامه

با همین ترانه میخوام عشقمو بدم ادامه عشقمو بدم ادامه

منو تو مال همیم دل خوشیم هم مرزه

تورو داشتن واسه من به همه چی می ارزه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید علی رها به نام من و تو روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید علی رها به نام من و تو اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2dO406v

No comments:

Post a Comment