Tuesday, October 25, 2016

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نرو

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نرو با کیفیت اورجینال

Download New Song By Pouya Bayati Called Naro

ترانه : پویا بیاتی ملودی: پویا بیاتی
تنظیم ، میکس و مسترینگ: معین راهبر
پویا بیاتی یکی از خواننده های پرکار موسیقی ایرانی هستش که به زودی با آرشیو کامل این خواننده در خدمت دوستان خواهیم بود

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نرو,دانلود آهنگ پویا بیاتی,دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نرو را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (پویا بیاتی) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ نرو برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نرو

متن آهنگ نرو پویا بیاتی

مگه هست عشقی که توش غم نباشه
غم و عشق با هم رفیق شفیق اند
یه زخمایی روی دلِ آدما هست
که درمون نمیشند از بس عمیق اند
به چشمام که شرمندشونم همیشه
تو اون زخمی هستی که جاش خوب نمیشه
دیگه بعد تو قلبمو دوست ندارم
ولی قلب عاشق همه زندگیشه
نرو با دلم بد نکن عشقمو رد نکن
من تورو می پرستم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر
به خدا خیلی خستم
نرو با دلم بد نکن عشقمو رد نکن
من تورو می پرستم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر
به خدا خیلی خستم

گمونم ندیدی که خاموش و خستم
چه دوست دارم هایی که موند رو دستم
گمونم ندیدی چجوری شکستم
شکستم ولی دل به هیشکی نبستم
من از عشق با طعم دلشوره سیرم
گرفتار این حسرت ناگزیرم
بری من سراغت رو از کی بگیرم
یا پیشم بمون یا دعا کن بمیرم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر
به خدا خیلی خستم
نرو با دلم بد نکن عشقمو رد نکن
من تورو می پرستم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر
به خدا خیلی خستم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نرو روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام نرو اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2eDDsBC

No comments:

Post a Comment