Wednesday, October 19, 2016

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام خط موازی

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام خط موازی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mahmoudi Ft Siavash Yousefi Called Parallel line

ترانه : ملیحه عسگری ملودی: یاسر محمودی
تنظیم ، میکس و مسترینگ: یاسر محمودی

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام خط موازی,دانلود آهنگ یاسر محمودی و سیاوش یوسفی,دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام خط موازی را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (یاسر محمودی و سیاوش یوسفی) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ خط موازی برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام خط موازی

متن آهنگ خط موازی یاسر محمودی و سیاوش یوسفی

تو فکر تو بودم تو تو فکر بازی

بودیم تو راه دو خط موازی

با دستای خالی برات گریه کردم

ببین با چه حالی برات گریه کردم

اگه قصر رویاتو راحت نساختم

ولی دیدی پاتکل دنیامو باختم

اگه خواستی شاهزاده باشم نبودم

ولی من که بجاش واست مرده بودم

چی دیدی نموندی چه رویایی داشتیم

برات گریه تو تنهام گذاشتی

چه فکری میکردم ولی دیدی چی شد

تو طاقت نداشتی میموندی چی میشد

با دستای خالی برات گریه کردم

ببین با چه حالی برات گریه کردم

اگه قصر رویاتو راحت نساختم

ولی دیدی پاتکل دنیامو باختم

اگه خواستی شاهزاده باشم نبودم

ولی من که بجاش واست مرده بودم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام خط موازی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام خط موازی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2eluSrV

No comments:

Post a Comment