Wednesday, October 26, 2016

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام بهت مریضم

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام بهت مریضم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Ashvan Called Behet Marizam

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام بهت مریضم,دانلود آهنگ اشوان,دانلود آهنگ جدید اشوان

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید اشوان به نام بهت مریضم را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (اشوان) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ بهت مریضم برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام بهت مریضم

متن آهنگ بهت مریضم اشوان

دلواپسم جز تو به چشم نمیاد اصلا

هر کسی رو که میبینم باز یاد تو می افتم

همه کسم من دوست دارم به خدا قسم

هر کسی رو که میبینمو یاد تو می افتم

هر کی اومد جاتو بگیره من گفتم نه

وقتی تو اینجایی وقتی با تو جفتم من

دنیا مال ما دوتاست وقتی تو اینجایی

اینا واقعیه رویا نیست

اون خنده نازت وابسته م کرد انگاری

از نگات معلومه چه حسی به من داری

دیگه مثل ما دو تا هیچ جای دنیا نیست

اینا واقعیه رویا نیست

روانی بهت مریضم بی هوا از رو غریزه م

اگه تو از من دور شی یه تنه شهرو بهم میریزم

اسممو داد بزن بگو هنوز با منی

حتی اگه ازم دور شی ازم دل نمی کنی

******

بگو خوابم یا بیدارم که انقدر وابستگی دارم

تو با من زندگی کردی که امروز تنهات نمیزارم

ببین دنیامون آرومه دیوونه شهرم که بارونه

همه چی آمادس قلبامون عاشق هم بمونه

هر کی اومد جاتو بگیره من گفتم نه

وقتی تو اینجایی وقتی با تو جفتم من

دنیا مال ما دوتاست وقتی تو اینجایی

اینا واقعیه رویا نیست

*****

روانی بهت مریضم بی هوا از رو غریزه م

اگه تو از من دور شی یه تنه شهرو بهم میریزم

اسممو داد بزن بگو هنوز با منی

حتی اگه ازم دور شی ازم دل نمی کنی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید اشوان به نام بهت مریضم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید اشوان به نام بهت مریضم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2ewn1JO

No comments:

Post a Comment