Wednesday, October 26, 2016

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام تنها شدم

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام تنها شدم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Ashvan Called Tanha Shodam

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام تنها شدم,دانلود آهنگ اشوان,دانلود آهنگ جدید اشوان

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید اشوان به نام تنها شدم را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (اشوان) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ تنها شدم برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام تنها شدم

متن آهنگ تنها شدم اشوان

رفتو تنها شدم تو شبا با خودم / دلهره دارمو از خودم بیخودم

اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست / رفتو با رفتنش قلب من رو شکست

انگاری قسمته فاصله از همو / هر جا میری برو ول نکن دستمو

نذار باور کنم رفتنت حقمه / نذار دور شم از خدا از خودم از همه

دستمو ول نکن که زمین میخورم / تو بری از همه آدما میبرم

تو خودت خوب میدونی که آرامشی / باید با من بمونی با هر خواهشی

انگاری قسمته فاصله از همو / هر جا میری برو ول نکن دستمو

نذار باور کنم رفتنت حقمه / نذار دور شم از خدا از خودم از همه

تو که دل بردیو رفتی من که افسرده و خستم

من که واسه کنارت بودن, رو همه چشمایه خیسمو بستم

رفتو تنها شدم تو شبا با خودم

دلهره دارمو از خودم بیخودم

اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست

رفتو با رفتنش قلبه من رو شکست

***

تورو دیدم انگار دلم لرزیدو / واسه اولین بار از ته دل خندیدو

با خودم گفتم دیگه تنهاییا تمومه / با خودم گفتم آره خدایه من همونه

همون دیوونه که حالمو عوض کرد / همون که واسه من وجود اون تولده

نمیدونم چرا از وقتی فهمید دوسش دارم عوض شده / دیگه حتی امروز اسم منم یادت نیست

واست مهم نیست میشن چشام به یادت خیس

دیگه انگار واقعا به حالو روز من حواست نیست , حواست نیست

دستمو ول نکن که زمین میخورم / تو بری از همه آدما میبرم

تو خودت خوب میدونی که آرامشی / باید با من بمونی با هر خواهشی

انگاری قسمته فاصله از همو / هر جا میری برو ول نکن دستمو

نذار باور کنم رفتنت حقمه / نذار دور شم از خدا از خودم از همه

تو که دل بردیو رفتی من که افسرده و خستم

من که واسه کنارت بودن رو همه چشمایه خیسمو بستم

رفتو تنها شدم تو شبا با خودم دلهره دارمو از خودم بیخودم

اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست رفتو با رفتنش قلبه من رو شکست

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید اشوان به نام تنها شدم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید اشوان به نام تنها شدم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2f8lv2k

No comments:

Post a Comment