Wednesday, October 26, 2016

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام همه چی آرومه

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام همه چی آرومه با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamid TalebZadeh Called Hame Chi Aroome

دانلود آهنگ خاطره انگیز همه چی آرومه از حمید طالب زاده

دانلود آهنگ شاد همه چی آرومه از حمید طالب زاده

پیشنهاد ویژه

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام همه چی آرومه,دانلود آهنگ حمید طالب زاده,دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

امروز با قسمت جدیدی از سایت در خدمت شما هستیم ، همینطور که از اسم قسمت معلومه از این به بعد سعی میشه آهنگ های خاطره انگیز و قدیمی در سایت بیشتر قرار داده بشه،آهنگ هایی که همه ماها با آن ها خاطره دارم. آهنگ های این بخش رو به هیچ عنوان از دست ندین

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

 

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام همه چی آرومه

متن آهنگ همه چی آرومه حمید طالب زاده

همه چی آرومه تو به من دل بستی
این چقدر خوبه که تو کنارم هستی
همه چی آرومه غصه‌ ها خوابیدن

شک نداری دیگه تو به احساس من
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم
پیشم هستی حالا به خودم می‌ بالم
تو به من دل بستی از چشات معلومه
من چقدر خوشبختم همه چی آرومه

تشنه ی چشماتم منو سیرابم کن
منو با لالایی دوباره خوابم کن
بگو این آرامش تا ابد پابرجاست
حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم
پیشم هستی حالا به خودم می‌بالم
تو به من دل بستی از چشات معلومه
من چقدر خوشبختم همه چی آرومه
همه چی آرومه تو به من دل بستی
این چقدر خوبه که تو کنارم هستی
همه چی آرومه غصه‌ ها خوابیدن
شک نداری دیگه تو به احساس من
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم
پیشم هستی حالا به خودم می‌ بالم
تو به من دل بستی از چشات معلومه
من چقدر خوشبختم همه چی آرومه

تشنه چشماتم منو سیرابم کن
منو با لالایی دوباره خوابم کن
بگو این آرامش تا ابد پابرجاست
حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام همه چی آرومه روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام همه چی آرومه اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2dJFxz5

No comments:

Post a Comment