Wednesday, October 26, 2016

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام چه خوبه حالم

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام چه خوبه حالم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Ashvan Called Che Khobe Halam

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام چه خوبه حالم,دانلود آهنگ اشوان,دانلود آهنگ جدید اشوان

با سلام خدمت کاربران عزیز رسانه سانگ ۲ سانگ

بازدید کنندگان عزیز آهنگ جدید اشوان به نام چه خوبه حالم را با بالاترین کیفیت ( ۳۲۰kbs و ۱۲۸kbs) برای شما آماده شده است و میتوانید در ادامه مطلب این آهنگ را به صورت رایگان و با لینک کاملا مستقیم و بدون محدودیت دانلود کنید. همچنین قبل از دانلود آهنگ جدید این خواننده عزیز (اشوان) می توانید در انتهای پست آهنگ را قبل از دانلود به صورت آنلاین گوش کنید و اگر آهنگ مورد قبول شما بود آهنگ را دانلود کنید. همچنین کد پخش آنلاین آهنگ چه خوبه حالم برای وبلاگ داران عزیز ذر پست قرار داده شده است تا در صورت تمایل در وبلاگ خودشان قرار دهند

با تشکر رسانه سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام چه خوبه حالم

متن آهنگ چه خوبه حالم اشوان

آخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی

ستاره های آسمون و واسه تو میارم زمین

اخ که تو تک ستاره ی شبای تیره و تارمی

آرزو هام تو مشتمه وقتی تومیگی با منی

ای وای باور نمیکنم که تو رو دارم

ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم

میخوام اینو همه دنیا بدونن

اونایی که عاشق نیستن دیوونن

اخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی

ستاره های آسمون و واسه تو میارم زمین

اخ که تو تک ستاره ی شبای تیره و تارمی

آرزو هام تو مشتمه وقتی تومیگی با منی

ای وای باور نمیکنم که تو رو دارم

ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم

میخوام اینو همه دنیا بدونن

اونایی که عاشق نیستن دیوونن

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

اینو بدون من هر جایی که باشم

نمیشه از تو و نگات جدا شم

نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه

میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه

اینو بدون من هر جایی که باشم

نمیشهاز تو و نگات جدا شم

نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه

میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اخ که دیگه دلم میگه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید اشوان به نام چه خوبه حالم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید اشوان به نام چه خوبه حالم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2f8kFTv

No comments:

Post a Comment