Sunday, December 25, 2016

دانلود آهنگ جدید حمید رفیعی پور به نام این عشق نیست

دانلود آهنگ جدید حمید رفیعی پور به نام این عشق نیست با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hamid Rafiepoor Called In Eshgh Nist

دانلود آهنگ جدید حمید رفیعی پور به نام این عشق نیست,دانلود آهنگ حمید رفیعی پور,دانلود آهنگ جدید حمید رفیعی پور

دانلود آهنگ جدید حمید رفیعی پور به نام این عشق نیست

متن آهنگ این عشق نیست حمید رفیعی پور

چشامو میبندم روی بدیات

که از تو فقط عشقو یادم بیاد

تو نیستی گرفته بی تو نفسهام

من از عشق کسی جز تو رو نمیخوام

تو روزات میگذره بدون من بی دلهره

منو نمیخوای حتی یه ذره

این عشق نیست عادته دلم ازت ناراحته

میدونم اینجا آخر خطه

*****

حالت شبیه عاشقا نبود

میخوامت هنوز با همه ی وجود

از اینجا منو تو راهمون جداست

اگه عشق یه بازی بین آدماست

تو روزات میگذره بدون من بی دلهره

منو نمیخوای حتی یه ذره

این عشق نیست عادته دلم ازت ناراحته

میدونم اینجا آخر خطه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حمید رفیعی پور به نام این عشق نیست روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حمید رفیعی پور به نام این عشق نیست اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hpeATb

No comments:

Post a Comment