Sunday, December 25, 2016

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام دلتنگ

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام دلتنگ با کیفیت اورجینال

Download New Song By Sina Hejazi Called Deltang

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام دلتنگ,دانلود آهنگ سینا حجازی,دانلود آهنگ جدید سینا حجازی

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام دلتنگ

متن آهنگ دلتنگ سینا حجازی

دست نذار رو دلم آی دلم خونه
من خدا رو دارم اینطور که نمی مونه
این زمستونم میاد و میره
بهار میاد و خونه رو میتکونه
الهی خنده مون اسیر غم نشه
سفره دلمون الهی جمع نشه
وقتی که دلتنگی امیدت کم نشه
خدا همون لحظه دلتنگ بندشه
من به یاد تو زندگیمو میسازم
من که با تو خوشم تنها باشم میبازم
من کنار تو زندگیمو میسازم
من که با تو خوشم تنها باشم میبازم

الهی خنده مون اسیر غم نشه
سفره دلمون الهی جمع نشه
وقتی که دلتنگی امیدت کم نشه
خدا همون لحظه دلتنگ بندشه
من به یاد تو زندگیمو میسازم
من که با تو خوشم تنها باشم میبازم
من کنار تو زندگیمو میسازم
من که با تو خوشم تنها باشم میبازم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام دلتنگ روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید سینا حجازی به نام دلتنگ اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hF8R82

No comments:

Post a Comment