Wednesday, December 21, 2016

دانلود آهنگ جدید شهاب حسین زاده به نام بهت گفتم

دانلود آهنگ جدید شهاب حسین زاده به نام بهت گفتم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Shahab Hossein Zadeh Called Behet Goftam

دانلود آهنگ جدید شهاب حسین زاده به نام بهت گفتم,دانلود آهنگ شهاب حسین زاده,دانلود آهنگ جدید شهاب حسین زاده

دانلود آهنگ جدید شهاب حسین زاده به نام بهت گفتم

متن آهنگ بهت گفتم شهاب حسین زاده

بهیت گفتم یه وقتایی یه کم تنها شدن بد نیست

یه کم احساس دلشوره واسه عشقی که شاید نیست

بهت گفتم که بیزارم از این روزای تکراری

از این که پای هم بودن بشه یک رسم اجباری

ندیدی خستگی هامو خیال کردی ازت سیرم

تو رفتیو نفهمیدی شاید بهونه میگیرم

ندیدی خستگی هامو خیال کردی ازت سیرم

تو رفتیو نفهمیدی شاید بهونه میگیرم

*****

بهت گفتم یه وقتایی نه اینکه بیخیالم شی

میخواستم بعد از این حرفا شریک حس و حالم شی

حالا این خونه ی خالی واسم مثل یه تابوته

چشام دونبال تو هر شب توو فال چای و تاروته

ندیدی خستگی هامو خیال کردی ازت سیرم

تو رفتیو نفهمیدی شاید بهونه میگیرم

ندیدی خستگی هامو خیال کردی ازت سیرم

تو رفتیو نفهمیدی شاید بهونه میگیرم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید شهاب حسین زاده به نام بهت گفتم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید شهاب حسین زاده به نام بهت گفتم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hIbTLr

No comments:

Post a Comment