Saturday, December 31, 2016

دانلود آهنگ جدید علی احمدی و مهیار به نام عشق قدیمی

دانلود آهنگ جدید علی احمدی و مهیار به نام عشق قدیمی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Ali Ahmadi Ft Mahyar Called Eshghe Ghadimi

دانلود آهنگ جدید علی احمدی و مهیار به نام عشق قدیمی,دانلود آهنگ علی احمدی و مهیار,دانلود آهنگ جدید علی احمدی و مهیار

دانلود آهنگ جدید علی احمدی و مهیار به نام عشق قدیمی

متن آهنگ عشق قدیمی علی احمدی و مهیار

با اینکه بین ما عشقی نمونده
با اینکه دیگه دستات مال من نیست
با اینکه خیلی وقته یه غریبه جای من توی دلت نشسته
ولی وقتی که تنهایی اسیر دست غم هایی
به یاد خاطراتمون هنوز میگی دوسم داری
ولی وقتی که تنهایی اسیر دست غم هایی
به یاد خاطراتمون هنوز میگی دوسم داری
****
پشیمونی غرورت نمیزاره بگی که عاشقم بودی همیشه
خودت که بهتر از هرکی میدونی
برای تو کسی که من نمیشه
شاید یه روز یجایی باز دوباره
خدا ما رو کنار هم بزاره
آهای عشق قدیمی کاش بدونی
کسی شبیه من دوست نداره
****
با اینکه بین ما عشقی نمونده
با اینکه دیگه دستات مال من نیست
با اینکه خیلی وقته یه غریبه جای من توی دلت نشسته
ولی وقتی که تنهایی اسیر دست غم هایی
به یاد خاطراتمون هنوز میگی دوسم داری
ولی وقتی که تنهایی اسیر دست غم هایی
به یاد خاطراتمون هنوز میگی دوسم داری

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید علی احمدی و مهیار به نام عشق قدیمی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید علی احمدی و مهیار به نام عشق قدیمی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2hX2Vrf

No comments:

Post a Comment